Publicat: Miercuri, 24 Octombrie 2018 10:26
Accesări: 996
PRIMARIA COMUNEI OTESANI, judetul Valcea organizeaza concursul/examenul de promovare in grad profesional imediat superior al functiei publice de executie de inspector, clasa I, gradul profesional asistent in cadrul Compartimentului Urbanism – Situatii de Urgenta din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Comunei Otesani, judetul Valcea.
1. Probele stabilite pentru concurs/examen si datele stabilite pentru desfasurarea acestora:
- PROBA SCRISA : se desfasoara in data de 28 noiembrie 2018,ora 11.00, la sediul Primariei Comunei Otesani ;
- INTERVIUL : se desfasoara in termen de maximum 5 zile lucratoare de la sustinerea probei scrise.
2. Termenul de depunere al dosarelor la concursul/examenul de promovare :Data limita de depunere a dosarelor de concurs este in termen de 20 de zile de la data afisarii prezentului anunt.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu, documentele prevazute la art.127 din Hotararea Guvernului nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare,respectiv :
- copie de pe carnetul de munca sau adeverinta eliberata de compartimentul de resurse umane in vederea atestarii vechimii in gradul profesional din care se promoveaza;
- copii de pe rapoartele de evaluare a performantelor profesionale individuale din ultimii 2 ani;
- formularul de inscriere prevazut in anexa nr. 3.
Formularul de înscriere se pune la dispoziţie candidaţilor prin secretarul comisiei de concurs din cadrul instituţiei.
3. Conditii de participare :
Pentru a participa la examenul/concursul de promovare in grad profesional imediat superior celui detinut functionarul public trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii :
- să aibă cel puţin 3 ani în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
- să fi obținut cel puțin calificativul “bine” la evaluarea performanțelor individuale în ultimii 2 ani în care funcționarul public s-a aflat în activitate;
- să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile legii.
4. Bibliografie:
- Constituția României, republicată;
- Legea nr.188/1999–privind Statutul funcţionarilor publici, (r2), cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.7/2004–privind Codul de Conduită a funcţionarilor publici, republicată;
- Legea 215/2001–Legea administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
- Legea nr.50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcţii, republicata;
- Ordinul nr.839/2009 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executării lucrărilor de construcții, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr.307 din 12 iulie 2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
5. Atributiile postului:
- identificarea,evaluarea si analizarea pericolelor potentiale,prin aprecierea posibilitatilor de aparitie a lor si a consecintelor acestora asupra vietii oamenilor,mediului si bunurilor materiale;
- informarea oportuna a factorilor de decizie privind identificarea potentialilor factori de risc ce pot genera situatii de urgenta;
- informarea populatiei si a salariatiilor privind pericolele potentiale,precum si modul de comportare in situatii de urgenta;
- identificarea si gestionarea tipurilor de risc generatoare de situatii de urgenta pe teritoriul administrativ al comunei;
- participarea la limitarea si inlaturarea efectelor situatiilor de urgenta;
- instiintarea autoritatiilor publice si alarmarea populatiei in situatiile de urgenta;
- intocmeste si actualizeaza planurile locale de aparare impotriva inundatiilor, gheturilor si poluarilor accidentale si de evacuare in situatii de urgenta;
- aplicarea si verificarea respectarii prevederilor legislatiei in domeniul apararii impotriva incendiilor-conform prevederilor Legii nr.307/2006;
- aplicarea legislatiei in domeniul protectiei civile-conform prevederilor Legii nr. 481/2004;
- gestioneaza documentele din activitatea proprie si asigura pastrarea si arhivarea corespunzatoare;
- indeplineste orice alte atributii din sfera de activitate mentionate in legile din domeniu in vigoare sau la solicitarea sefului ierarhic superior.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Primariei Comunei Otesani, judetul Valcea, de la secretarul institutiei sau la nr. de telefon 0250860676.
Acest anunt este publicat si pe site-ul institutiei Primariei Comunei Otesani, judetul Valcea –www.otesani.ro- la sectiunea special creata in acest scop.
Afisat la sediul Primariei Comunei Otesani, judetul Valcea si publicat pe site-ul institutiei, astazi 24 octombrie 2018.
PRIMAR,
OPRISOR MIRCEA.
SECRETAR,
BONDOC ELENA ELIODORA.
Ataşamente:
Fişier | Descriere |
ANUNT | ANUNT privind concursul/examenul de promovare in grad profesional imediat superior al functiei publice de executie de inspector,clasa I, gradul profesional asistent. |