INDICATORI |
RĂSPUNS |
A. Procesul de elaborare a actelor normative |
|
1. Numărul proiectelor de acte normative adoptate |
62 |
2. Numărul proiectelor de acte normative care au fost anunţate în mod public |
62 |
Dintre acestea, au fost anunţate în mod public: |
|
a. pe site-ul propriu |
62 |
b. prin afisare la sediul propriu |
62 |
c. prin mass-media |
0 |
3. Numărul de cereri primite pentru furnizarea de informaţii referitoare la proiecte de acte normative |
0 |
a. persoane fizice |
0 |
b. asociaţii de afaceri sau alte asociații legal constituite |
0 |
3.1 Numărul asociațiilor, fundațiilor și federațiilor interesate luate în evidență conf. art. 52 din O.G. nr. 26/2000 |
0 |
4. Numărul proiectelor transmise persoanelor fizice care au depus o cerere pentru primirea informaţiilor referitoare la proiectul de act normativ |
0 |
5. Numărul proiectelor transmise asociaţiilor de afaceri şi altor asociaţii legal constituite |
0 |
6. Numărul persoanelor responsabile pentru relaţia cu societatea civilă care au fost desemnate |
1 |
6.1 Precizări cu privire la modalitatea de desemnare și eventualul cumul de atribuții |
0 |
6.2 Precizări cu privire la înființarea structurii pentru relația cu mediul asociativ conf. prevederilor art. 51 din O.G. nr. 26/2000 |
0 |
7. Numărul total al recomandărilor primite |
0 |
7.1. Numărul recomandărilor primite în format electronic/on-line |
0 |
7.2. Ponderea recomandărilor primite în format electronic/on-line |
|
8. Numărul total al recomandărilor incluse în proiectele de acte normative |
0 |
8.1 Numărul total al comunicărilor de justificări scrise cu motivarea respingerilor unor recomandări |
0 |
8.2 Numărul proiectelor de acte normative pentru care au fost acceptate recomandări |
0 |
8.3 Numărul proiectelor de acte normative pentru care nu a fost acceptată nicio recomandare |
0 |
9. Numărul total al întâlnirilor de dezbatere publică organizate |
0 |
9.1 Dintre acestea, câte au fost organizate la inițiativa: |
|
a. unor asociații legal constituite |
0 |
b. unor autorități publice |
0 |
c. din proprie inițiativă |
0 |
10. Numărul proiectelor de acte normative adoptate fără a fi obligatorie consultarea publică (au fost adoptate în procedura de urgenţă sau conţin informaţii care le exceptează de la aplicarea legii nr. 52/2003) |
0 |
10.1 Numărul proiectelor de acte normative anunțate în mod public și neadoptate |
0 |
11. Numărul versiunilor îmbunătățite ale proiectelor de acte normative care au publicate |
0 |
12. Numărul versiunilor finale adoptate ale actelor normative care au fost publicate |
0 |
B. Procesul de luare a deciziilor |
|
1. Numărul total al şedinţelor publice (stabilite de instituţia publică) |
20 |
2. Numărul şedinţelor publice anunţate prin: |
|
a. afişare la sediul propriu |
20 |
b. publicare pe site-ul propriu |
20 |
c. mass-media |
0 |
3. Numărul estimat al persoanelor care au participat efectiv la şedinţele publice (exclusiv funcţionarii) |
25 |
4. Numărul şedinţelor publice desfăşurate în prezenţa mass-media |
0 |
5. Numărul total al observaţiilor şi recomandărilor exprimate în cadrul şedinţelor publice |
0 |
6. Numărul total al recomandărilor incluse în deciziile luate |
0 |
7. Numărul şedinţelor care nu au fost publice, cu motivaţia restricţionării accesului: |
0 |
a. informaţii exceptate |
0 |
b. vot secret |
0 |
c.alte motive |
0 |
c.1 precizați motivele |
0 |
8. Numărul total al proceselor verbale (minuta) şedinţelor publice |
20 |
9. Numărul proceselor verbale (minuta) făcute publice |
20 |
C. Cazurile în care autoritatea publică a fost acţionată în justiţie |
|
1. Numărul acţiunilor în justiţie pentru nerespectarea prevederilor legii privind transparenţa decizională intentate administraţiei publice: |
0 |
a. rezolvate favorabil reclamantului |
0 |
b. rezolvate favorabil instituţiei |
0 |
c. în curs de soluţionare |
0 |
D. Afișare standardizată |
|
1. Precizați dacă pe site-ul autorității/instituției există secțiunea ”Transparență Decizională” |
|
2. Precizați dacă în secțiunea ”Transparență Decizională” pe site-ul autorității/instituției se regăsesc toate informațiile și documentele prevăzute de art. 7 al. 2, al. 10 lit. a) și d) și art. 7 al. 11 din legea nr. 52/2003 |
|
E. Aprecierea activității |
|
1. Evaluați activitatea proprie |
Bună |
2. Evaluați resursele disponibile |
Suficiente |
3. Evaluați colaborarea cu direcțiile de specialitate |
Bună |
F. Evaluarea proprie a parteneriatului cu cetăţenii şi asociaţiile legal constituite ale acestora |
|
1. Evaluați parteneriatul cu cetăţenii şi asociaţiile legal constituite ale acestora |
Bun |
2. Dificultățile întâmpinate în procesul de organizare a consultării publice |
Nu este cazul |
3. Punctele considerate necesar a fi îmbunătățite la nivelul autorității/instituției pentru creșterea eficienței consultărilor publice |
Nu este cazul |
4. Măsurile luate pentru îmbunătățirea procesului de consultare publică |
|
5. Numele și prenumele persoanei desemnate responsabilă pentru relația cu societatea civilă la nivelul autorității sau instituției |
Bondoc Elena-Eliodora |